Jeg er mye mer en vår- og sommerperson enn en som liker høst og vinter. Men det er noe med desember som jeg bare ELSKER. Nå har vi pyntet huset med rødt, fått opp juletreet (litt tidlig, jeg vet. Men det skal nytes!) og jeg har laget litt julesnacks innimellom. Men ikke for mye. Tror jeg. Kanskje…

Hver dag er det noe kjekt som skjer. Vi har hatt gjester på førjulsribbe, jeg feiret Lossi med Andrea og Leif Arne, og i dag skal jeg komme meg ut på tur med Janita. På hobbyfronten begynner det å roe seg litt ned. Jeg har fått levert alle bestillinger, og sydd ferdig alle julegaver. Så det eneste som gjenstår før jul er julekjoler til meg og Miriam. Julegavene er også så godt som ferdige, de mangler bare innpakning. Og det står på ukens to-do-liste 🙂

Hva pusler du med disse desemberdagene?

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *