Morgentur og barnefotografering

Categories E Natur og Turer

Det er rart å se at selv om jeg er fraværende og ikke blogger på noen dager, er lesertallene mer eller mindre stabile. Tenk at så mange klikker seg innom siden min hver dag, selv når jeg ikke gjør det selv! Men nå tilbake til saken; morgentur!

En morgen da Miriam våknet klokka seks, og været spile på lag, gikk vi like godt ut en tur, Miriam, Ninja og jeg.

 

Lyset er helt magisk på morgenkvisten, spesielt når det er litt lav tåke i dalene, slik som denne dagen…

Vi gikk en kort tur på ca 15 minutter hver vei, som ender opp med en liten innsjø; Kryptevik.

Der tok jeg masse bilder av Miriam.

 

Bildene er ikke fullt så skarpe som jeg skulle ønske, men jeg elsker lyset og stemningen i dem. De er helt uredigert 🙂

 

Ved Kryptevik nådde utsikten et nytt nivå av magisk.

 

Dette er altså terapi for sjelen!

 

Nyt et bilderas av gullklumpen min <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *