Mer kreativ utfoldelse :)

Categories A Hobby

Når jeg først var i gang med å sy gensere, laget jeg like godt enda en. Kjekt at et mønster som jeg først har brukt tid på å tegne av, blir brukt! Og de blir jo så forskjellige i ulike stoffer 🙂 Dette stoffet har jeg kjøpt på stoff og stil, og jeg liker det skikkelig godt!

(De andre jumperne av samme mønster, kan du se HER)

Nå var det siste rest av stoffet, så de siste bitene ble til en matchende genser til Miriam sin dukke. Det var på tide at dukken fikk et rosa sett, hun som kun har hatt blå og gule klær lenge nå 😉 Fikk litt for lite stoff, så ryggen på genseren er ensfarget rosa (en annen rest jeg fikk utnyttet). 

I tillegg strikket jeg en liten lue til gave til ei jente som skal bli født 🙂 (den forrige, som var helt lik, passet perfekt på dukken, som du ser ovenfor. )

 

Samtidig har også Thomas hatt energi til litt fornying i hjemmet. Mange av møblene våre har fått en elegant gråblå farge, sofaen har blitt bygget om, og vi har hentet nytt (gratis) spisebord.

1 kommentar

1 thought on “Mer kreativ utfoldelse :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *