Mange syplaner

Categories A Hobby

I det siste har det blir en god del sying, og kanskje blir det enda mer nå som jeg skal ut i permisjon. Her er tre plagg jeg klippet opp til LilleBaby. 

 

Vi var på bytur for et par uker siden, og da kjøpte jeg inn masse stoff. Noen har jeg allerede begynt å bruke, slik som det gule på toppen (som ble Kjole) Jeg har også tenkt å sy kjole til meg selv av det blomstrete beige stoffet helt nederst. Fikk også tak i noe rimelig merinoull (hvit) som kan bli babyklær, og så litt rosa ribb og isoli; for jeg er veldig klar for rosa jenteklær <3 

 

Og så har jeg klippet opp sirkler i jersey og merinoull av restestoff. Kan du gjette hva disse skal brukes til?? 

 

Resultatene fra alt dette kommer fortløpende, så følg med 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *