Magen vokser, og det samme gjør mammahjertet

Categories D Familie

I begynnelsen hadde jeg primært to “symptomer” på graviditeten; trøtthet og kvalme. Nå har jeg byttet ut trøttheten mot en voksende mage, mens kvalmen enda ligger å lurer i bakgrunnen rett som det er.

Ellers spør alle hvordan det går med meg. Og jeg føler meg egentlig ikke så annerledes. Jeg kjenner ikke liv i magen, men har vært til ultralyd og sett Lillebaby bevege seg. Det så ut til å være en liten turner, siden den strakte beina helt opp i pannen sin. Hihi ^^

Det er rart å tenke på at så mye vil bli så annerledes når Lillebaby blir født. Jeg som alltid har hatt et fantastisk sovehjerte, vil våkne mange ganger hver natt. Et hus som er rolig og stille, vil etterhvert bli fullt av liv. Hvordan vil Ninja takle overgangen? Og hvor mye tid vil jeg egentlig ha med venner og hobbyene mine? For ikke å snakke om reise?

Det er i hvert fall helt sikkert at ting vil forandre seg, og at de aldri vil gå tilbake til det samme. Og det er både gøy og skummelt.

1 kommentar

1 thought on “Magen vokser, og det samme gjør mammahjertet

  1. Så koselig , ønsker deg masse lykke til du har så mye fantastisk i vente 🙂
    Hilsen første gangs mamma til ei som ble 2 år på søndagen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *