Effektiv dag 12. desember

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går hadde jeg en skikkelig god dag. En god dag kjennetegnes ofte av at jeg får gjort mye. Og i går var jeg tidlig ferdig på jobb, så vi fikk gjort en hel del rydding i huset. Dessuten har jeg fri torsdag og fredag, og det er en deilig følelse å gå inn i langhelg nå når ferien nærmer seg.

Jeg fikk sydd ferdig den 4. hjemmelagede julegaven for i år – nå gjenstår kun èn til, som jeg fikk klippet nesten ferdig. I tillegg hadde vi middagsbesøk av Andrea og Leif Arne. På kvelden 12. desember feirer vi Lossi her i bygda. Da kommer barna på dørene og synger julesanger (en slags krysning mellom julebukk og halloween). Og jeg og Andrea koste oss med å dele ut godteri til syngende kaniner, enhjørninger, monstre og nisser.

Samtidig fikk vi bakt litt julekaker – eller det blir kanskje riktigere å si julegodteri, siden vi laget brente mandler, karameller og delfiakake.

Bilderesultat for ingridsmiracles.blogg.no julekakerBilde fra et tidligere år…

Planen for i dag er litt jobbing (i planteskolen=butikken til mamma), kanskje litt sying, juletresalg (og kanskje kjøp!), og avslutning for LIFEgruppa hjemme hos meg i kveld. Dessuten skal jeg planlegge de siste julegavene, for i morgen skal de kjøpes. Dette blir nok en god dag!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *