De siste månedene har jeg vært litt halvveis uten kamera. Og  siden jeg mest av alt bruker bildene mine som rammeverk for denne bloggen for tiden, så har det blitt stille her. Men nå har jeg nytt kamera, og har omsider fått lagt inn bilder fra i hele år (ja, treigt, jeg vet) på pc’en. Litt bilder har det nå blitt de to første månedene i året allikevel…

Vi hadde babyshower for Andrea – og det var godt vi gjorde det når vi gjorde, for prinsessa kom nesten tre uker før tiden!

I hagen har det begynt å våres så smått. Jeg liker så godt alle de små snøklokkene, krokusene, og dette flotte gåsunge-treet (Salix mount aso).

Det er første året vi har hatt fuglebrett, og det liker vi godt! Har mye besøk av spurv, kjøttmeis og blåmeis, og enkelte dager er det også bjørkefink, grønnfink og et par andre “sjeldnere” sorter 🙂 

Det har blitt alt for lite tur i år, kanskje mest fordi jeg har vært en god del syk – men også fordi været har vært håpløst. Men et par ganger har jeg da kommet meg ut, og det er veldig herlig! Odin og Linda er gode turvenner for meg og Ninja!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *