Isprinsessen

Categories H bok

“Under overflaten var like mye av menneskenes onde sider representert som overalt ellers. Hun hadde sett en del av det i Stockholm, men trodde at det kanskje var enda verre her.”

 

Boktittel: Isprinsessen

 

Forfatter: Camilla Läckberg

 

Innhold: Erika er en forfatter som tilfeldigvis oppdager barndomsvenninnen sin død; frossen og iskald i badekaret. Hun ønsker å finne ut av hva som egentlig hendte, og samarbeider derfor med politiet.

 

Min mening: Dette er andre boka jeg leser av forfatteren, og jeg har fått skikkelig sansen for denne typen krim. Veldig originale og troverdige karakterer (kanskje utenom Anna i denne boka, som blir litt vel “typisk beaten wife”. Jeg kommer helt sikkert til å lese flere av Läckberg fremover 🙂

BildeKilde

Terningkast: 5. Les gjerne også thriller-mysteriet Istvillingene! Den gav jeg terningskast 6.

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *