Hjemmesydd, gul body-kjole til Miriam

Categories A Hobby

Stoffet til denne kjolen er rester fra en kjole jeg sydde til meg selv (HER). Jeg ha sydd den på samme måten som dåpskjolen (HER) til Miriam, bare med kortere skjørt. I tillegg la jeg til frynsene langs ermesømmen (selv om det er litt vanskelig å se på bildet) – de er fra mønsteret “indiebody” fra boka “Heilt Spesiell – sy barnas favorittplagg.” Jeg har brukt mønsteret på den bodyen, og bare lagt til skjørtet selv. Etter at jeg fikk Miriam har jeg lært at kjoler til baby er lite tess hvis det ikke er body-lukning under. Så det vil nok bli flere kjolebodyer etterhvert! Og nå kan vi matche – for kjolen jeg sydde til meg selv er en av de (nokså få) ammevennlige plaggene jeg har. Så den blir en del brukt, tross den crazy fargen xD

Nå har jeg fått tak i boka Sy selv, og gleder meg til å prøve meg på en body i fast stoff 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *