Håndarbeid (revesett og strikkegenser)

Categories A Hobby

Dette revestoffet har jeg hatt liggende siden i sommer. Miriam har valgt det selv i stoffbutikken, og det er jo litt moro. Så da jeg fant et matchende trykk på aliexpress, måtte det bli et sett med genser og bukse 🙂 Miriam var strålende fornøyd, og ville nesten ikke ta det av seg!

 

I tillegg har jeg hatt litt strikkeprosjekter nå før jul. Det er veldig kjekt! Dette er haukeli-genseren fra Klompelompe; den likte jeg veldig godt å strikke 🙂

Den ble først for stor, så jeg måtte strikke en til, og heldigvis klarte jeg å få den også ferdig til jul 😛 

2021 har vært et kreativt år, og jeg håper 2022 inneholder like mye skaperglede 🙂

3 kommentarer

3 thoughts on “Håndarbeid (revesett og strikkegenser)

  1. Nå satt jeg bare og rullet nedover på listen. Fant ingen overskrifter som tiltalte meg å gå inn å lese på, – eller… Hadde lest de som var interessante. Så tenkte jeg at jeg kunne trykke på en tilfeldig blogg. Hva med den nederste, – på 100. plass. Ingridsmiracles høres litt spennende ut, – og hva handler det om? Strikking og håndarbeid som jeg er så glad i. Utrolig fin og kul “revedrakt”. Jeg er ingen sydame, men skulle ønske jeg var. Elsker å se de derre “Project Runway”-programmene. Men genseren i Haukeli tror jeg faktisk at jeg har strikket selv en gang, i nesten samme farger, bare litt lysere blåfarge. Den er kjempefin, og din ble superfin 🙂
    Når jeg nå vet at “ingridsmiracles” er en håndarbeidsblogg, så kommer jeg nok til å oppsøke den litt innimellom 😉 Lykke til videre med de neste prosjektene dine…

    1. Så kjekt å høre! Er ikke lenger så aktiv på bloggen som tidligere, men jeg setter veldig pris på at folk som deg er innom og kikker innimellom 😀
      Da er det verdt det å fortsette å oppdatere 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *