Hageglimt fra begynnelsen av August

Categories C Hus, hjem og hage

Altså, disse snåle blomstene er kanskje et ugress. De har kommet opp i skråningen vi har overlatt til seg selv. Men de er skikkelig fine 🙂

Rosene har vært nydelige i år, og er godt i gang med sin andre blomstring nå.

Alle tre klematisene mine har overlevd vinteren, og blitt større enn i fjor.

Jeg har plukket mye bær i sommer: stikkelsbær, blåbær, bringebær og rips.

Kjempeverbenaen er høyere enn meg, og i full blomst.

I år har vi skaffet oss en lavendel. Spent på om jeg får den til å overleve til neste år 🙂

Sinniaene er min nye favoritt i år! De har vært så fine og blomstrer bare mer og mer!

Hosta i full blomst.. Nå har vi kommet til den delen av sommeren hvor ugresset tar overhånd og vi vanligvis “glemmer” å klippe plenen. Skal prøve å ikke la det bli like ille i år som i fjor. Men jeg merker at jeg er vanskelig å finne tid til hage nå om dagene.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *