First things first

Categories H bok

“a meaningful life is not a matter of speed or efficiency. It’s much more a matter of what you do and why you do it, than how fast you get it done.”

 

36071. sy475

Boktittel: First things first

 

Forfatter: Stephen R. Covey

 

Innhold: Covey skriver en kort og lettfattet bok om hvordan man kan organisere livet rundt de viktigste tingene – som aldri ser ut til å få nok plass i hverdagen.

Min mening: En god bok. Men den føltes veldig som en kortversjon, eller delversjon av The 7 habits of highly effective people. Jeg hadde nok heller brukt litt mer tid på å lese den om jeg var deg. Men denne var god som en påminnelse et par år senere. Så helt perfekt for meg.

BildeKilde

Terningkast: 4. God, men jeg savnet kanskje å gå litt mer i dybden.

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *