Etter at jeg bestemte meg for å bli bedre å lage fine kaker (i fjor) har jeg hatt et par forsøk. Men jeg skuffet meg selv litt med dette toårs-kakebordet. Men litt lite motiverende å bruke timevis til kakelaging når man ikke kan ha så mange gjester som man vil 🙂 Så slik ble det i hvert fall.

En ostekake med spiselig pynt fra hagen, og en sjokoladekake bakt av Thomas. Det var faktisk hans første 🙂

I år ble det hageselskap, og det var herlig å endelig kunne samle hele familien igjen! Siden en del av gjestene var vaksinerte, kunne vi få plass til alle 🙂

 

Svigerinnen min og familien sov i telt i hagen vår. Miriam storkoste seg med søskenbarna 🙂

Haha, som alltid ligger bloggingen min langt etter virkeligheten, så dette er omtrent en måned siden. Men bedre sent enn aldri.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *