Everything I never told you

Categories H bok

“What made something precious? Losing it and finding it.”

"Everything I Never Told You - A Novel" av Celeste Ng

 

Boktittel: Everything I never told you

 

Forfatter: Celeste Ng

 

Innhold: En historie om foreldre som drømte om at deres datter skulle få alt det de ikke kunne selv. En historie om søsken som forsvinner i skyggen. En historie om hemmeligheter, kjærlighet, og misforståelser.

 

Min mening: Denne boka gav meg en trist følelse fra begynnelse til slutt. Kanskje det er feil, men jeg dømmer ofte bøker etter følelsen de gir meg. Selv om den er velskrevet og tankevekkende, blir den bare for “daff og depressiv” for meg. Klarer ikke helt å like den, selv om den har fått enestående omtaler både her og der…

BildeKilde

Terningkast: 4. En god bok, men trist og nokså kjedelig. Anbefaler snarere Thirteen Reasons Why. 

 

Dette var bok nr 30 lest i år. Jeg ligger to bøker bak lesemålet mitt nå (som er 100 bøker i år). Men satser på å ta det igjen. Har vært et par bøker som har dradd ut, så jeg håper jeg snart snubler over en pageturner 🙂 Har du noe å anbefale?

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *