En travel påskeuke

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I påsken jobbet jeg mer enn på lenge! Jeg hjalp mamma i planteskolen, der alt av planter skal flyttes fra kjelleren til hagesenteret for våren. Det har vært godt å jobbe litt fysisk nå, siden lærerjobben er mye mer krevende i hodet. Og det passer godt med min være-aktiv-og-gå-ned-i-vekt-plan.

Jobbe-uka har resultert i mye mindre turer enn vanlig, mindre (normal) trening, mindre blogging, og mye mer lydbok-høring. Nå er jeg i gang med hjemmekontor igjen, og prøver å sy sammen et så godt som mulig opplegg for elevene mine. Det er jammen ikke enkelt! Men kanskje blir det igjen litt tid til sying, og energi til turgåing på ettermiddagene nå.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *