En nydelig sommerdag

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

Været viste sin aller beste side denne dagen på Stranno (Sogndalstrand). Vi samlet over 100 mennesker fra det internasjonale felleskapet i bygda og hadde vann-aktiviteter, figurballonger, grilling og mye sosialt. Jeg er virkelig heldig som bor på et så vakkert sted!

 

Ahmed benyttet anledningen til å få fisket litt.

Og jeg traff igjen mange av mine polske venner, pluss noen nye.

Og maten var deilig, som alltid når vi har internasjonal kveld. Selv om det tok litt tid før alt var ferdig xD

Jeg gleder meg allerede til neste internasjonale samlingspunkt, der kulturer smelter sammen og bygger hverandre opp til en skikkelig høydare 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *