En bedre måte å be på

Categories H bok

“Prayer is not trying to twist God’s arm to make Him do something. Prayer is receiving by faith what He has already done!”

A Better Way to Pray: If Your Prayer Life Is Not Working, Consider Changing Directions

 

Boktittel: En bedre måte å be på

 

Forfatter: Andrew Wommack

 

Innhold: Womack skriver en bok om bønn, og hvilke lover han har oppdaget som styrer bønn. Han forklarer hvorfor bønnesvarene ikke alltid er synlige, og minner om at bønn er mye mer enn å “spørre om noe.”

 

Min mening: Det er andre gangen jeg leser denne boka, og jeg ble egentlig litt skuffet. Jeg husket den som bedre. Wommack har en veldig gjentagende måte å skrive på, som gjør at det er lett å få med seg poenget, men også litt irriterende. Det er også noen ganger jeg synes han er litt på tynn is når han forklarer teologiske prinsipper. Men uansett en verdifull bok til å få mer innsikt i bønn. Bare ikke baser deg på kun denne!

BildeKilde

Terningkast: 4. En god bok om bønn. Anbefaler også Max Lucado’s “Before Amen.”

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *