Effective Listening

Categories H bok

“Are you really hearing what people say?” 

Effective Listening by Kevin Murphy

Boktittel: Effective Listening

Forfatter: Kevin Murphy

Innhold Murphy skriver om ting som kan hindre vår evne til å lytte til andre, og gir oss enkle verktøy og skritt mot å bli bedre lyttere – som virkelig forstår hva andre ønsker å si, og gir dem tide til å si det ferdig.

Min mening: En lydbok jeg la i bokhylla fordi jeg ofte glemmer ting som venner har fortalt meg, og jeg ønsker å bli en bedre lytter. Jeg tror at denne boka inneholder mange gode nøkler til å få det til, men det tar nok mer innsats fra min side enn å høre gjennom lydboka 😉

Karakter: 4. En nyttig bok som oppmuntrer meg til å være en bedre lytter.

BildeKilde

Jeg har lest mye i det siste. Så det vil komme en del bok-innlegg fremover, ikke minst siden jeg nesten ikke har tid til å skrive så mye annet, selv om jeg egentlig har mye bilder og tanker som jeg vil dele. Men håper noen kan synes det er litt greit å lese. I hvert fall ser det ut til at lesertallet holder seg stabilt, selv om jeg ikke er like kreativ med skrivingen hele tiden.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *