Det er tørke på bloggen

Categories K Blogg

I løpet av de 12 årene jeg har hatt denne bloggen har det ikke vært veldig mye “tørketid” – men nå er vi inne i en. Det er et par årsaker til det. For det første er det at jeg har problemer med kamera – og når jeg tar mindre bilder, blir det også færre blogginnlegg. Den andre grunnen er at jeg har begynt å skrive en liten dagbok (5-year-journal) hver dag, og da har det på en måte erstattet bloggingen litt. I hvert fall i forstand av å “dokumenterer det jeg gjør.” Samtidig har jeg jo både Snapchat og Instagram hvor flere venner følger med.

Fremover blir det nok mer høydepunktene jeg vil blogge om, både når det gjelder turer, bøker og hobbyprosjekter. Forhåpentligvis vil det øke kvaliteten på innleggene mine! Og det er veldig gøy at såpass mange fremdeles er innom her og leser. Utover det er det altså ingen løfter om mengde innlegg, men de vil nok fortsette å komme litt sporadisk 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *