Bunadprosjektet

Categories A Hobby

Litt spontant fikk vi for oss at bunaden skulle sys ut en god uke før 17.mai, og siden Hanna allerede var godt i gang, hang jeg meg på, og gjorde det jeg har hatt lyst til å gjøre lenge (men vært livredd for).

 

Jeg sprettet fra hverandre vest og skjørt før jeg tilpasset dem hver for seg. Måtte skjøte på litt stoff på skjørtet (hadde lagt meg ut ganske mye siden konfirmasjonsalderen!). Alt i alt gikk det over all forventning! På to gode kvelder satt bunaden som et skudd igjen, og jeg var storfornøyd + klar til 17.mai!

Her ser du hvor stor avstanden på beltespennene var. Litt justering som trengtes der, gitt!

2 kommentarer

2 thoughts on “Bunadprosjektet

  1. Jammen har du vært flink som har justert bunaden selv!😊Det er ikke barebare å gi seg i kast med. Flink har du vært og den sitter jo som et skudd.👏🏻👍🏻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *