Boronia nummer 2

Categories A Hobby

Dette er den andre veska jeg har sydd etter mønsteret “Boronia Bowler bag” fra Blue Calla. Mønstrene fra Blue Calla er veldig bra og anbefales på det sterkeste! De har mange fine vesker. Hvis du vil se den første jeg sydde, klikk <her>

Utenpå har jeg brukt brun skai og noe bomullsstoff jeg har hatt lenge (og liker kjempegodt). Fòret er avklipp fra en gardin. Det er litt ulik farge på metallet på denne veska, siden jeg ikke hadde samme farge på glidelåsen og veskeføttene som resten. Men jeg synes det funker allikevel 🙂 

 

Den ble ikke helt perfekt (slik  jeg hadde håpet), men er absolutt brukbar. Og jeg liker virkelig fargene 🙂 Inni har den et stort rom, en liten glidelåslomme og to stikklommer. 

Litt morsomt at denne veska ble laget omtrent akkurat et år etter den første 🙂

Nå er jeg i gang med planlegging og forberedelse til en ny utfordring på syfronten; tilpassede jeans til meg selv! Jeg har store forhåpninger, siden jeg alltid sliter med å finne jeans som sitter godt…

2 kommentarer

2 thoughts on “Boronia nummer 2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *