Sydd en ny peplum-topp

Categories A Hobby

Jeg vet at peplumtopp ikke akkurat er inn lenger. Men jeg klarer ikke å involvere meg i flagre-erme-moten. Så da holder jeg meg til passformer som jeg synes passer meg. Peplumtoppen viser frem midjen, og gjemmer magen. Her har jeg brukt et mønster fra ottobre, og endret det litt. Stoffene er fra stoff og stil. Det gråe er en rest etter en jakke jeg sydde, og det grønne/hvite stoffet fant jeg på restebordet til redusert pris. Likte det veldig godt. Prisen til sammen er nokså billig, jeg vil tippe rundt 100kr, siden jeg ikke har brukt så mye dyrt stoff. 

Gleder meg til flere syprosjekter fremover. Det er virkelig ikke ofte nok jeg har energi og tid til å rydde fram alt systæsjet. Men det er ingen tvil om at det kommer til å skje flere ganger i løpet av året… 

5 kommentarer

5 thoughts on “Sydd en ny peplum-topp

  1. Stine Tjernsli Jensen: Tusen takk 🙂 Ja, det er bare latskap som har gjort at jeg ikke har tatt… Kanskje det kommer etterhvert.. Den er veldig fin på 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *