Lies she told

Categories H bok

Boktittel: Lies she told

 

"Lies She Told - A Novel" av Cate Holahan

Forfatter: Cate Holahan

 

Innhold: Liza jobber med å skrive sin nyeste krim-roman. Vi følger henne idet hun strever med hverdagen som gift og barnløs, samtidig som vi blir kjent med hovedrollen i boka hennes: Beth. Lizas ektemann har nylig mistet sin beste venn og kollega, Nick, og er dypt deprimert. Og mistenksomheten øker da flere detaljer fra boka til Liza ser ut til så stemme overens med Nicks forsvining. Vet hun noe mer enn hun vil innrømme? 

 

Min mening: Jeg hørte boka som lydbok. Den er ganske spennende. Jeg sleit litt med å skille de to historiene fra hverandre innimellom, men kanskje dette var litt meningen, eller kanskje det hadde vært enklere om jeg leste den i papirform. Jeg trodde lenge jeg visste hva som hadde skjedd, helt til det var to timer igjen i boka, og hovedpersonene kom frem til samme løsning som meg. Da ble jeg litt usikker, og måtte vente i spenning på slutten… 

 

Terningkast: 4. En ganske bra krim/thriller/dramaroman, men litt forvirrende, og ikke helt de hovedpersonene jeg ble glad i, på en måte. Anbefaler også thrilleren don’t you cry. 

 

BildeKilde

Det blir mye bok-blogging for tida. Det er litt fordi jeg leser mye, og litt fordi jeg ikke har tid til å skrive om så mye annet mellom jobb, studier osv. Tar også litt mindre bilder på denne årstiden. Håper flere kan nyte godt av en bokanbefaling i ny og ne. Jeg vet i hvert fall at jeg liker det! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *