Høst-tur

Categories E Natur og Turer

De deilig fargene, for eksempel!

Naturen er fargerik og når vi bare får noen glimt av sol, ser alt fantastisk ut! 

De siste turene med Ninja har jeg prøvd å være flink til å ta med godbiter, og trene litt i skogen. Det gjør turene ekstra gøye for henne! 

For et vakkert sted å tilbringe noen minutter:

 

Det er jo også utrolig gøy med sopp på denne tiden. Jeg skulle bare ønske jeg visste mer om spiselige soppsorter 🙂 

Fotogene sorter, kjenner jeg derimot mange av! 

Ha en nydelig høst-dag 🙂

12 kommentarer

12 thoughts on “Høst-tur

  1. SÅ nydelig Ninja er <3
    Jeg er heller ikke god på sopp, men så liker jeg ikke sopp heller, så jeg tar kun bilder av de, for de er unektelig svært fotogene 😀

  2. Elevele: Hehe, ja 🙂
    Jeg har alltid også tenkt at jeg ikke liker sopp, men så gikk det opp for meg at det eneste jeg har prøvd, egentlig er hermetisk champignon – så jeg har bestemt meg for å gi sopp en ny sjanse 😛

  3. Ja, det er faktisk noe helt annet, men jeg liker ikke sopp uansett hva. Prøver med jevn mellomrom da, for smaksløkene forandrer seg jo med alderen. Men, jeg liker det fremdeles ikke, så det får vente litt til før jeg prøver på nytt 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *