I fra toppen av hodet

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er deilig med helg. Her er noe av det som ligger i toppen av hodet akkurat nå:

* Studier. Jeg merker at det er kjekt å studere. Jeg har nedsatt stilling på jobb, noe som gir meg mer fritid. Og det er interessant å lære noe nytt. Men samtidig er det slitsomt. Helga er ikke helt fri, men må brukes til å lese pensum. 

* Besøk. Denne helga har vi Vilde på overnatting. Veldig koselig! Nå skal jeg snart mekke noe frokost, og vekke henne. 

 

* Ninja og jeg fikk en oppsving i trening-motivasjonen da vi var på agilitikurs. Så nå trener vi ofte litt når vi er ute og går tur. 
 

Hva ligger først i ditt hode denne helga? 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *