Everybody wins

Categories H bok

“The Chapman Guide to Solving Conflicts without Arguing”

"Everybody Wins - The Chapman Guide to Solving Conflicts without Arguing (Chapman Guides)" av Gary Chapman

Boktittel: Everybody wins

 

Forfatter: Gary Chapman

 

Innhold: Konflikter i ekteskapet er ikke til å unngå. Og konflikter skal ikke unngås. De skal heller ikke fortsette, men de må løses! Denne boka er en guide til hvordan konflikter kan løses på ulike måter. Den har også mange gode tips til måter å snakke sammen, hvordan man formulerer seg, og hvordan du kan ender opp med at “alle vinner” – i stedet for at man får en vinner og en taper etter en konflikt. 

Min mening: Boka har mange hverdagslige eksempler, er lettlest, og nyttig. Jeg hørte den på lydbok, og det anbefales. Men jeg kunne gjerne tenke meg å lese den sammen med Thomas også. Vi har tidligere lest Kjærlighetens fem språk sammen. 

Terningkast: 5. Full av gode tips og påminnelser, uten å være tung å lese. Anbefales til alle i et fast forhold/ekteskap. 

Jeg anbefaler også Kjærlighetens fem språk av samme forfatter. 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *