17.mai-sløyfe

Categories A Hobby

 

Jeg fikk det for meg på morgenen, 17. mai at hunden måtte pyntes. Så innimellom rundstykkebaking, bordpynting og eggesteking, heklet jeg 17.mai-sløyfe. Jeg gjorde det enkelt og greit, og startet med å hekle de tre bitene jeg trenger:

Så sydde jeg alle tre sammen, før jeg limte dem på en hårspenne med limpistol. Et enkelt prosjekt som var unnagjort på plussminus en time.

 

Ninja fikk masse oppmerksomhet denne dagen, og jeg er helt imponert hvor flink hun er med barna! Jeg synes det er viktig å ha en barnevennlig hund, så det er så kjekt å se at vi har lykkes med dette. Selv om hun enda kan være litt brå og “skummel,” er vi på god vei. Jeg regner med at en del av energien roer seg når hun blir litt eldre. (Nå er det forresten ikke lenge til Ninjas ettårsdag!) 

*Alle skal få kose*

1 kommentar

1 thought on “17.mai-sløyfe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *