Starten på bikinisesongen allerede?

Categories A Hobby

Da jeg fant et billig og mykt stoff som minnet meg om bikinistoff, tenkte jeg at tiden er inne for å prøve seg! Det er ikke enkelt å finne den perfekte bikinien, og jeg liker egentlig ingen av de jeg har selv for øyeblikket. Så det passer bra med en ny en. Mitt første forsøk ser du nedenfor her. Jeg startet med trusa, siden det er den enkleste biten. Denne er vrangsydd med mye hjelp fra youtube. Jeg ble egentlig veldig fornøyd, men passformen er ikke helt optimal, så jeg skal prøve meg en gang til før jeg lager toppen… 

Det er litt moro at jeg nå kan sy mange av klesplaggene jeg bruker til vanlig, selv! Mye er billigere enn i butikken, og i tillegg får jeg det akkurat slik jeg vil, personlig og unikt! 🙂 

Hva synes du? Kunne du gått i en hjemmelaget bikini? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *