Four – a divergent collection

Categories H bok

“Dead people can be our heroes because they can’t disappoint us later; they only improve over time, as we forget more and more about them.”

"Four - A Divergent Collection (Divergent Series)" av Veronica Roth

Boktittel: Four (the transfer, the initiate, the son og the traitor)

 

Forfatter: Veronica Roth

 

Innhold: Four består av fore korte bøker. De handler om Four før han møter Trice. I en verden som er fraktert og delt opp, og hvor mye er i ferd med å endre seg i lederskapet, prøver Four å finne sin plass i systemet, bare for å oppdage at systemet er pill rottent. 

 

Min mening: Det er en stund siden jeg leste Divergent-trilologien, og når jeg fant bøkene om Four på lydbokappen min, var det en selvfølge å endelig få lest dem.

Terningkast: 5.  Et must for alle som liker Divergent-bøkene! Kjekt å høre litt av den samme historien fra et annet perspektiv. Og for min egen del var det herlig å lese noe lettlest 🙂

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *