Stoner

Categories H bok

“Han var førtito år gammel, og kunne ikke se noe foran seg som han gledet seg til , og lite bak seg som han hadde lyst til å huske.”

 

Boktittel: Stoner

 

"Stoner" av John WilliamsForfatter: John Williams

 

Innhold: William Stoner kommer fra en familie av bønder, men velger å utdanne seg til lærer i stedet. Der finner han sin egen tilværelse, og et liv som antagelig ikke ble helt slik som han ønsket…

 

Min mening: Jeg ble anbefalt boka av ei på biblioteket, men det er vel sjelden jeg leser noe som er så fjernt fra mitt interessefelt. For meg var boka treig, langsom, langtekkelig, og uten mål og mening. Det er bare historien om en helt vanlig, helt ok mann, som har et litt mindre ok liv. 

Terningkast: 1. Sikkert altfor voksen for meg. Så hvis du føler deg gammel og tenksom; gi den et forsøk. Den har fått veldig gode anmeldelser på bokelskere. Men den gav meg veldig lite… 

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *