Drømmer meg bort…

Categories G Reise og ferie

Bilderesultat for thailand

BildeKilde

 

Nå føles det utrolig lenge siden jeg har reist. Det er kanskje ikke helt sant. Jeg var på en fantastisk tur til Marokko for et år siden. Og etter det har jeg vært i London også. Jeg er nok litt bortskjemt. Men det er jo sånn at “mye vil ha mer.” Og jeg lengter etter å reise mer!

Det er ikke nok med en harrytur til sverige. Ikke en gang med tysklandsturen som venter meg i april. Jeg drømmer meg til Argentina. Til Thailand. Til Sri Lanka, eller kanskje Kenya! 

Nå har jeg fått med meg Thomas på drømmebølga – med googling av billetter og alt! Så hvem vet? Kanskje blir det en Thailandstur i høstferien??’ Bilderesultat for thailand

BildeKilde2

2 kommentarer

2 thoughts on “Drømmer meg bort…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *