Noe jeg sykt takknemlig for!

Categories A Hobby

Det er ubeskrivelig deilig å ha ferie nå! Og det er en av de få feriene der jeg ikke har jobbet i planteskolen, og det føles helt topp! Jeg har fått tid til å slappe litt skikkelig av, og kjenner at mye stress har forsvunnet. Jeg har fått tid til å være kreativ igjen. Jeg har lest mye,

Nå er snart ferien over, Og den er jo aldri så lang at jeg “får nok.” Men samtidig er jeg så utrolig takknemlig for at jeg har ferie. 

Noe av det jeg har lest i det siste, er faktisk eventyr! Jeg kjøpte denne herlige boka på loppemarked en gang, og pløyer nå igjennom en haug med eventyrskatter 🙂 

 

Ninja har funnet sin plass i sofaen, men hun er veldig grei og lar gjester også få sitte der (Y)

Har fått rammet inn det ene bildet jeg malte for en liten stund siden. Litt feil årstid, da. Men jeg får se om jeg får til et vårbilde en annen gang D

 

Det er veldig mange venner og kjente som nettopp har fått unge, eller som skal få utover våren og sommeren, så nå har jeg produsert to gaver! 

 

På søndag feiret vi både morsdag og bollesøndag i ett! Først var mamma og bestemor på besøk her, og så gikk jeg og mannen til Svigers og fikk boller der også! Ikke den sunneste dagen, men andre ord 😛 

Ninja har pyntet seg. Noen har kanskje dradd den strikken litt for langt 😛 

Og så syr jeg masse om dagene! Ble ferdig med en kjole nettopp, og har sydd opp restene i tillegg. Er spent på hva jeg skal begynne på nå…

Hva gjør du på fritida denne uka?

2 kommentarer

2 thoughts on “Noe jeg sykt takknemlig for!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *