Alene, vi to

Categories E Natur og Turer

Jeg liker jo egentlig å ha med meg noen på tur. Så jeg pleier å spørre en to-tre stykker før jeg eventuelt går ut på tur alene. Men lørdag klokka halv 10 om morgenen vet jeg at jeg ikke får svar. Og da er det faktisk veldig herlig å bare gå alene også. Eller. Ikke alene. For jeg har jo ei som ALLTID er med, uansett!

 

En lørdag morgen er det stille i nabolaget. Folk slapper av, tar det med ro, og holder seg inne litt til. Skogen er full av spennende ting vi kan utforske sammen. Mose. Kongler. Nye stier. 

 

Vi blir litt gjørmete på føttene, og litt kalde på fingrene. Men det er verdt det. For nå er vi på tur: bare du og jeg! 🙂

1 kommentar

1 thought on “Alene, vi to

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *