Endelig: Det jeg har drømt om

Categories E Natur og Turer

Januar har vært en ok måned, men det har vært mye regn, mye mørke, og det gikk egentlig ikke opp for meg før jeg plutselig så sola igjen, og oppdaget hvor mye jeg har savnet den! Men denne helga er en herlighet i alt mørket; sol så langt øyet kan se, et lett dryss med snø i høyden, og kun glade ansikter å melde! 

 

Så da jeg var på tur i sola med Ninja, Ida og Bella i går, ble det tatt mange blinkskudd. Når endelig jeg får kommet meg ut i dagslys, og kamera nesten har stått urørt siden nyttårsaften. Og når motivene formelig ber om å bli fanget 🙂 

“Sjekk denne pose’en her!”

Hun heter ikke Ninja for ingenting. Her er hvert hopp en nøye kalkulert angrepsteknikk! 

 

Og det var til og med rom for litt aking! Jeg har tatt mer bilder denne fredag og lørdagen enn i hele år til sammen, tror jeg. Mer bilder kommer! Må bare få summet meg til å legge inn resten av bildene etterhvert.. 

I kveld skal vi på ungdomsmøte i menigheten. I morgen tidlig skal jeg og et par andre lage søndagsmiddag til 50-100mennesker! Det er litt skummelt, men vi får satse på at alt går bra! Ellers håper jeg å få tid til enda en tur, litt sying, og det trengs virkelig å få unna litt husarbeid… 

Hva bruker du helga på? 🙂 

Min anbefaling er å gjøre noe som gir deg en god følelse! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Endelig: Det jeg har drømt om

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *