De siste hobbyprosjektene 2017

Categories A Hobby

Her er det jeg laget på tampen av 2017, som jeg ikke har fått tid til å poste på bloggen før 🙂

Jeg strikket noen votter til meg selv fra boka “Klompelompe” som jeg lånte på biblioteket før ferien. 

 

Jeg kjøpte noen t-skjorter, og trykket på eget trykk som vi laget med den nye, gøye maskinen min; En Cameo Silhouette. 

 

Jeg sydde (enda en) kurv på bestilling. Denne var en del større enn de andre jeg har laget 🙂 

 

Jeg falt pladask for dette stoffet i Sverige, og måtte kjøpe det! Det første jeg har sydd i det, er denne bodyen. Jeg fant gratis mønster på nettet til denne, og kommer helt sikkert til å sy flere sånne. 

 

Tidligere har jeg bare sydd omslagsbodyer, og selv om det er praktisk, så tar det mye tid (og mye kan gå galt) med alle de trykknappene og kantebåndene. Så dette var en kjærkommen forandring. 

 

Trykket størrelsen i vinyl i nakken; det ser bare SÅ profft ut ^^

 

Og til slutt ble det bordkort til nyttårsfeiringen; også med klistremerke-navn laget med Cameo-maskinen. 

3 kommentarer

3 thoughts on “De siste hobbyprosjektene 2017

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *