Reread

Categories H bok

Det er sjelden jeg tillater meg å lese den samme boka om igjen; Det er jo så enormt mange bøker jeg ikke har lest enda! Men noen ganger; kanskje spesielt når jeg er nedfor, syk, eller litt lei. Så hender det at jeg begynner på nytt igjen på en av favorittene; De bøkene som tar meg inn i en egen verden. En spennende, kreativ, forutsigbar verden der det gode alltid overvinner det onde. 

Nå i juleferien tok jeg med meg noen sånne bøker, og nøyt å lese dem om igjen akkurat like mye som jeg nøyt å lese dem første gangen. Det er deilig å lese noe som er uten lærdom, uten stress, og bare eventyr. Noen av mine reread-favoritter er: Narnia, Harry Potter, Skammarserien, Deltoras belte, og de jeg leste nå: The Hunger Games. 

Har du noen favoritter som du kan lese mange ganger? 

I begynnelsen av januar tenker jeg å skrive et innlegg om de beste bøkene jeg har lest i år, med masse gode anbefalinger! Stay tunes 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Reread

  1. Er sjeldent jeg leser bøker om igjen, men Delirium av Lauren Oliver er en favoritt.
    Gleder meg til å lese om favorittbøkene dine fra fjoråret!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *