Hjemmesydd kjole (Zadie)

Categories A Hobby

Første gang jeg sydde den, ble Zadie-kjolen min nye favoritt! Etter det har jeg sydd både til meg selv og mamma. Nå var det på tide å sy enda en til meg selv; den fjerde Zadie-kjolen! 

Igjen ble jeg veldig fornøyd! Denne fargekomboen er bare til å elske 🙂 Både det blomstrete og det svarte-og-hvite stoffet ble kjøpt med 40% avlag på stoff og stil. Det mørkeblå stoffet var rester etter et stoff jeg kjøpte i London i sommer. (Resten brukte jeg til å sy <denne> kjolen.) 

 

Zadie-kjolen har en veldig god oppskrift, som gjør den lett å sy, selv om den egentlig er litt krevende. Jeg elsker passformen, og med lette Jersey-stoffer blir den også utrolig behagelig å ha på!

 

Jeg bare vet at denne kjolen kommer til å bli mye brukt! 🙂

Hva synes du?

Du kan se min første og andre zadie-kjole HER og HER. Hvilken liker du best?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *