Min hjemmesydde favorittkjole

Categories A Hobby

Den siste kjolen jeg sydde til meg selv ble umiddelbart en ny favoritt. Ikke bare er den slankende og utrolig behagelig. Den har også praktiske, dype lommer! Mønsteret heter Zadie, og kan kjøpes HER. Det var vel verdt pengene, og finnes i str. 34 til 48. Størrelsene er normale, og min passet godt. 

Den tok ganske lang tid å sy, men det var en veldig god beskrivelse som jeg lærte masse av å følge! 


Det blir helt sikkert flere slike kjoler etterhvert! Jeg har laget en til mamma (bilder kommer senere), og har begynt å planlegge den neste til meg selv. Men mangler litt stoff før jeg kan komme i gang…
 

4 kommentarer

4 thoughts on “Min hjemmesydde favorittkjole

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *