En flott fredag i forrige uke var jeg på grilling/hageparty med mange av de internasjonale innbyggerne i byga. Det er alltid skikkelig koselig å treffe kjente og nye fra ulike kulturer, aldre og hjem. Vi kan lære så mye av hverandre, og det er så kjekt å være med på! 

Senere samme kvelden, var jeg og Thomas invitert på villsvinmiddag hos en kamerat! Og FOR en middag! Ikke bare var den selvskutt, men også tilberedt helt perfekt og med masse godt tilbehør! 

Et tredje høydepunkt jeg vil dele, er krabbekveld! Vi har hatt krabber flere ganger i det siste, og det er bare utroolig godt! Gleder meg til mange flere i sommer 🙂

 

Høydepunkt fire er grillparty med disse flotte jentene! Jeg og Thomas liker kjempegodt å invitere venner hjem. Men det har blitt lite i mai og juni. Men nå som ferien er i gang, begynner overskuddet å komme, så nå vil det nok bli masse besøk fremover!

(Hvis du får følelsen av at mange av mine høydepunkt handler om mat, har du helt rett.)

 

De glade vertene 🙂

Har du noen høydepunkt du vil dele fra de siste dagene?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *