Dette plager meg

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Den siste uka har ikke kroppen hengt helt med. For det første er det allergien, som gjør meg til et snyte-monster hver morgen og kveld som helst vil klore ut mine egne øyne. Og i tillegg har migrenen plaget meg flere kvelder., Det er alltid kveldene, og ofte søndagskveldene det går ut over; når jeg endelig tar meg tid til å slappe litt av. Da blir jeg vel alt for mottakelig…

Det er så dumt at slike “småting” skal få ødelegge en hel kveld, eller en hel dag. Men det er ikke mye å gjøre med det… I dag har jeg i hvert fall litt roligere planer – det bør vel hjelpe på migrenen. Og allergien må jeg vel bare la være. Og prøve å nyte de timene jeg ikke merker noe til den.

 

Haha, jeg er egentlig ganske klar for helg igjen allerede, jeg 😛 

Hva med deg? 

Kjenner du at kroppen er klar for sommerferie?
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *