DIY Blomstrete sommershorts

Categories A Hobby

Dette prosjektet har vært nesten ferdig en god stund – men jeg manglet en liten detalj. Til slutt kom maljene og maljesetteren i posten, og jeg kunne få på hull og knyting fremme. Da var den blomstrete shortsen – til ca 40kr i materialer – ferdig. Jeg fikk gjort siste innspurt på lørdag: da var jeg på sytreff med noen flotte damer i lokalmiljøet. 

Nå når det begynner å bli sommer, oppdager jeg at jeg har altfor få shortser og skjørt. Så nå har jeg gjort noe med det ene problemet, i hvert fall! Jeg må nok tenke ut noen skjørte-planer også. Men har enda et uferdig prosjekt liggende først. 


Jeg har enda noen biter med rester av dette fine blomstrestoffet, og de skal jeg bruke til en kjole… gleder meg til å se hvordan det blir!

PS: hvis du vil prøve deg på å sy en shorts selv, har jeg snart skrevet ferdig et innlegg om hvordan du kan gjøre det 🙂 Det er ikke så vanskelig som du kanskje tror…. 

 

1 kommentar

1 thought on “DIY Blomstrete sommershorts

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *