Igang med toppturer!

Categories E Natur og Turer

Målet mitt for denne måneden er å gå minst en topptur i uka. Og jeg tror nesten jeg har laget meg et “for lett” mål denne gangen. For jeg ligger godt an! Men alle uker jeg klarer mer enn èn gang må jo bare ses på som seier, tenker jeg da!! 

Jeg liker veldig godt toppturer. Det er noe med å “klare” å komme seg til topps. Det trenger ikke en gang å være en veldig lang tur, men det er bare noe med å komme seg helt til toppen. Uansett om det er gjort på en halvtime… 

Fra gårsdagens topptur til Kundknuten… 

Denne kjekke saken finner man på vei opp til Fløyknuten 🙂

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Igang med toppturer!

  1. Victoria: Vet ikke om jeg er så flink. Men nå har endelig motivasjonen kommet (nå som det er varmt, og venner kommer hjem på ferie….)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *