En skikkelig crappy søndagsmorgen

Categories B opplevelser og hverdagsliv

For det første la jeg meg litt senere enn vanlig på lørdagkvelden. For det andre begynte brannalarmen å lage leven i firetida om morgenen. Heldigvis tok Thomas seg av problemet. 

 

For det tredje ble jeg oppringt før klokka seks, og var ute av døra innen et kvarter for å hjelpe. Så da var den dagen i gang. Og det er ikke mer som skal til for at en dag har et særdeles dårlig utgangspunkt. Migrenen kommer smygende, øynene vil helst synke igjen. 

Det er da jeg trenger å puste dypt, og minne meg selv på hva som er godt:

1. Migrenen forsvant litt over klokka 4, så har kvelden til rådighet.

2. Vi fikk middag hos svigers! Herlig med kalkunmiddag, selv om jeg var litt kvalm av migrene. 

3. Det er faktisk søndag; ikke jobb i dag. 

4. Thomas har vært veldig omtenksom og snill, selv om han er stressa av oppussing og alt som skal gjøres. 

5. Jeg var på et bra møte i mengiheten i dag tidlig (også litt preget av hodeverk, men fremdeles bra). 

6. Fant igjen kamera-laderen min, så nå blir det bedre bilder på bloggen fremover!

7.  Nå skal jeg ha meg en kopp te. Nei vent, den er pakket ned. Kakao? Nei, vi har ikke kjøkken… Chips? Ja! Vi får heller ta å gjøre noe med den usunne livsstilen senere 🙂 

 

Hva er bra med din søndag? 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “En skikkelig crappy søndagsmorgen

  1. Stakkars for en start. Jeg jobbet selv i går, men fikk meg en liten tur med venninne og et lite besøk før jobb. Det er positivt, og ellers ingen uforutsette ting på jobb.

  2. fjellgeitbundingen: Sånn er det noen dager 🙂 Mandagen ble nokså stress på jobb, men nå satser jeg på at jeg er ferdig med alt stresset 😉

  3. Hei Ingrid, det var dumt det ble sånn dtress i går. Ikke så bra. Håper dagen i dag blir bedre. Her har jeg igjen i dag, i morgen og torsdag, så er det lang helg. Det er da noe å se fram til 🙂 Håper bare jeg skulle bli bra og få litt overskudd til å sy litt her. Jeg har jo noen prosjekter som har ventet en stund. Må bare ha mot og energi først 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *