Mye jobb, men mye glede

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Tilbake i full jobb var både godt og slitsomt. Jeg har faktisk hatt hele tre migrene-anfall på to uker (ikke bra). Men satser på at det bare var oppstarten som tok litt på. I tillegg til full jobb på skolen, har jeg nå jobbet to helger (og skal jobbe litt neste helg også). Så jeg gleder meg til jeg er ferdig med alt det. Uansett: jeg har det faktisk ganske bra. Jeg har ikke blitt syk enda (takk Gud). Jeg har fri i morgen. Jeg har mannen min hjemme (han har jobbet motsatt av meg, så jeg har nesten ikke sett ham hele uka). Dessuten spiller været på lag, og jeg får soloppgangen i fra “morgenposten min” i stua nesten hver morgen 🙂 

 

 

En annen god ting med å starte høsten, var å komme i gang med mange av de tingene jeg elsker. For eksempel LIFE-grupper (som er kristne husgrupper), og ungdomsarbeidet i menigheten! Det er kjempegodt å komme litt i rutine igjen… Når det gjelder rutiner, så har jeg fått en skikkelig god rutine på bibel-lesing. Den skal jeg skrive mer om en dag snart, for det gjør virkelig en forskjell for hele dagen når man begynner den på riktig måte 🙂

 

Hvordan har din “oppstart” på høsten vært? 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Mye jobb, men mye glede

  1. Bra du koser deg med arbeidet, selv om det er litt mye (:
    Har hatt en fin start på høsten selv. Studerer nynorsk som privatist om dagen, og føler det faktisk går ganske greit ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *