Joggetur (eller fototur) på stranda

Categories G Reise og ferie

Jeg er ikke akkurat så flink til å jogge, selv om jeg hadde noen glansdager før bryllupet. Men jeg er skrekkelig glad i morgenturer! Så da jeg befant meg i Albania, og den eneste som ville gå morgentur med meg, også ville jogge. Ja, så måtte jeg jo bare hive meg på så godt jeg kunne.

Etter et halvt år mer eller mindre uten trening, var ikke kroppen helt på topp. Men jeg holdt ut første etappe sammen med Bente, før jeg sakket av, skyldte på de fine omgivelsene, og tok bilder i stedet. 

Flinke Bente! There she goes 🙂

Kuleste vann-sykkelen ever! 😀

 

Det føltes faktisk ganske godt også; den gode samvittigheten man får etter joggeturen, og når man kjenner musklene er litt såre neste morgen. Så jeg kan jo håpe på at jeg klarer å holde på motivasjonen hjemme også… Men kanskje ikke helt sannsynlig. 

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Joggetur (eller fototur) på stranda

  1. Henriette Celin: Takk! Ja, jeg har jo et lite håp om å fortsette, og trene opp kondisen igjen 🙂 Men det er utrolig hvor flink jeg er på å utsette og unskylde meg… 😛

  2. Nydelige bilder. Morgentur kan du jo fortsette med. Kanskje ikke like spennende i de samme omgivelsene, så kanskje blir det jogging etterhvert? Ellers så kan vel rask gange være like bra?

  3. fjellgeitbundingen: Ja, men vet ikke om jeg får overskudd til slikt når jeg begynner å jobbe igjen 😛
    Men jeg skal sette på alarmen i morgen tidlig, og komme meg ut da, mens jeg enda har sjansen 🙂

  4. Full forståelse. Egentlig skulle man hatt 15 min gange til jobb hver vei. Synes det er tungt å stå opp for før jobb for å gå tur på morgen jeg også. Men ikke alltid lett på ettermiddag og kveld heller 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *