Better days ahead!

Categories B opplevelser og hverdagsliv
Bildet er tatt av Ida Eia 🙂

Endelig er det snart helg igjen, og det skal bli godt. For nå har jeg ikke hatt mye avslappningstid i det siste. Min egen feil – for det er så mye jeg har lyst til å gjøre, at jeg prioriterer bort avslapping. Men i helgen, Da skal jeg slappe av! I hver fall minst en halvtime. Satser jeg på 🙂

 

I dag må jeg nok velge mellom å gå tur i finværet, eller være hjemme og lese/vaske opp. Kjenner jeg meg selv rett, blir det fort en tur. Jaja, vi har enda lørdag og søndag 🙂

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Better days ahead!

  1. Henriette Celin: Takk! Det gjør jeg! I kveld har jeg vasket opp, og hatt filmkveld med mannen. Ble jammen tid til en tur også 🙂 Hehe 😉
    Nyt helgen du også! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *