Ved Elven

Categories H bok

“Men forandring er mulig. Det var det jeg sa til meg selv. Feil lar seg rette, urett gjøres godt igjen. Det var det som førte meg hjem. Håp. Og sinne.”

 

Boktittel: Ved elven

 

"Ved elven" av John Hart

Forfatter: John Hart

 

Innhold: Adam Chase har vært borte fra hjembygda si i fem lange år, og med god grunn. Men nå klarer han ikke lenger å holde seg borte. Mye har skjedd på fem år, og mysteriet og hatet som drev ham bort har vokst seg enda større og mer intrikat. 

 

Min mening: Jeg har bestemt meg for at jeg liker krim. Det trodde jeg egentlig ikke. Men det er visst gammel, engelsk krim jeg ikke liker. Jeg elsker et mysterie jeg kan komme til bunns i. Og John Hart klarte virkelig å overraske meg med hvem som var morderen! 

 

Terningkast: 5. Spennende, og med en overraskende slutt.

BildeKilde

Andre thrillere/krimbøker som jeg anbefaler er: Flink Pike og The girl on the train. 

Målet mitt er å lese femti bøker i år, altså ca 1 hver uke. Nå i påsken har jeg klart å lese bok nr. 12, og det er uke 13, så nå er jeg nesten i rute igjen! 

1 kommentar

1 thought on “Ved Elven

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *