Nysydd: Rosa blonde-peplum

Categories A Hobby

Jeg kjøpte dette nydelige blondestoffet for lenge siden på Stoff og stil, og har hele tiden tenkt til å sy en peplum-topp. Men det har drøyet helt til nå. For at ikke toppen skulle bli gjennomsiktig, har jeg fòret den med et rosa jersey-stoff som jeg kjøpte på Ebay. Jeg tipper at total pris ble omtrent 150kr. Ikke spesielt billig, altså. Men ikke dyrt heller. 

Jeg brukte en singlett jeg allerede har som “mønster” til å tegne rundt. Var egentlig et ganske enkelt prosjekt, selv om jeg strevde litt med formen i nakken. Måtte sy inn en liten strikk fordi stoffet ble stikkende ut øverst. Men nå sitter den som støpt. 

Når jeg ser håret mitt på bilder, ser jeg at det er på tide å gjøre noe. Så jeg håper at bursdagspengene jeg får neste uke vil holde til en klipp. Den er sårt tiltrengt 😛 
 

3 kommentarer

3 thoughts on “Nysydd: Rosa blonde-peplum

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *