Vil bli kreativ igjen!

Categories N Foto

De første årene jeg hadde speilrefleks-kamera var jeg utrolig kreativ. Og jeg lengter litt tilbake til det. Så nå har jeg bestemt meg for å bli enda flinkere til å ta med meg kamera rundt. For de beste bildene er sjelden planlagt 🙂 

Jeg tok en tur innom profilen min (som støver ned) på foto.no. Og der var det mye gøy som jeg hadde glemt! Så jeg har tenkt til å børste støv av profilen, og begynne å legge ut bilder der igjen. Bildene i dette innlegget er bilder jeg hadde lagt ut på foto.no. De er tatt i ca 2009-2011


Andre som ser på at foto-inspirasjonen forsvinner i perioder, men som ønsker seg tilbake dit? 🙂

Jeg håper at det vil løsne litt når våren melder sin ankomst igjen 🙂

1 kommentar

1 thought on “Vil bli kreativ igjen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *