Liker du å lese?

Categories H bok

Hvis du liker bøker, anbefaler jeg å melde deg inn i Bokelskere. Mange bruker goodreads i stedet for, men jeg liker faktisk bokelskere mye bedre. Her finner du både de norske og de engelske tittlene, mens på goodreads finnes sjelden norske bøker. Dessuten føler jeg at folkene på goodreads er så mye mer kritiske. Hvis jeg leser under favorittbøkene mine finner jeg bare masse drittkommentarer. Det har jeg aldri opplevd på bokelskere

Hvis du ikke kjenner til goodreads, her er vitsen med Bokelskere: Du får registrert bøkene du har lest, og samlet dem på en oversiktlig måte etter f.eks. kategori og terningkast. Du kan lese og skrive bokanmeldelser og sitater fra bøker. Du kan følge lesere som liker samme type bøker som deg, og sist men ikke minst: her en dag fikk jeg en melding fra en som lurte på om jeg var singel (kun basert på bøkene jeg har lest!) så her finnes det uante muligheter. 

Er du på bokelskere?

DU kan se min profil, mine bøker, og følge meg HER. Jeg leser en god blanding av tilfeldige romaner, fantacy, og kristne bøker. 

6 kommentarer

6 thoughts on “Liker du å lese?

  1. Så egentlig så er det en sjekkeside 😉 He, he, nei jeg tuller nå. Men høres ut som det er ei side som er motiverende å ha. Du får jo også sikkert noen ideer der om hva du bør lese..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *